lauantai 8. joulukuuta 2012

i Vasa

Lähdettiin Sannin ja Janikan kans perjantaina Vaasaan joululahjaostoksille (ja katsomaan Nightmare - Painajainen merellä)! Lahjat löytyi kaikille, oon niin helpottunut, ei tarvitte niitä enää miettiä :D



Jossain vaiheessa suunnattiin sitten kahville. Meinattiin mennän Arnold'siin, mutta siellä oli niin kamala jono (ja mun jalat oli kuolemaisillaan, koska olin laittanut korkkarit...), ett mentiin sitten semmoseen paikkaan, kuin Göran's. Istuskeltiin sitten siinä ja yhtäkkiä nähtiin Laura!


Laurakin oli ostamassa joululahjoja, mutta kerkes tulla istumaan meidän kanssa hetkeksi :) lähdettiin kuitenkin sitten pikapuoliin yhdessä Gina Tricotiin ja sieltä Anttilaan. Siellä istuttiin sitten vielä hetken kahvilassa, ennen kuin Laura, Sofia, Caro, Antton ja E-P lähtivät Jurvaa kohti.


Caro ♥

Kun muut olivat lähtenee, lähdettiin Sannin ja Janikan kans leffateatterille. Siellä oli paljon porukkaa ja sali täyttyi sitten melkein täyteen!


ootte te ihan kivoja ♥

On nyt sitten Salkkarit-leffakin nähty, vaikka olisin mä mieluummin käyttänyt sen kympin johonkin muuhun, ei oikein iskenyt... Joonatan oli kyllä ihan paras :D

Oli ihan mahtava reissu, tosin en kyllä mee enää ikinä kattomaan leffaa varsinkaan Janikan kans, ellei se opi olemaan hiljaa ;) nyt odottelemaan grilliruokaa ja voisihan tässä jonkun leffankin kattoo... Ihana tämä neljän päivän loma ♥

3 kommenttia:

  1. älä ny, siis nightmare oli mun lempielokuva ikinä o:

    :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDddddddddddddddddddd oikeesti en usko, että ne tekijätkää on ollu tosissaan sen leffan kans!

    VastaaPoista
  2. NO ELINA SE ELOKUVA OLI LIIKAA MULLE JA MUN TUNTEILLE SORI HEI

    ja se oli hyvä.

    VastaaPoista
  3. Jonna: no ÄLÄ! XDD oikeesti mä niin kuolin sen elokuvan takia :D:D:D:D
    Janika: NO OKE OKE, mutta silti opettele hallitsemaan fangirlausta, kiitos :)
    ja se EI ollu hyvä :):)

    VastaaPoista