keskiviikko 20. elokuuta 2014

KYSYPPÄS MULTA KYSYMYS

Mä oon ollut Suomessa jo reilu puolitoista kuukautta. Niin vähän, mutta niin kauan. Tällä hetkellä mun vaihtovuosi tuntuu vaan unelta, aivan kuin en olisi missään ollutkaan, mutta samalla kaikki muistot ja kuvat muistuttavat ja tekevät kaiken todeksi. Mä oon niin onnellinen, että oikeasti lähdin ja koin kaiken, vaikka nyt onkin ikävä. Onneksi lennot takaisin on jo varattu...

On niin hankala yrittää tehdä "yhteenvetoa" koko vuodesta. Ihmiset kyselee "miten vuosi meni?" "oliko kivaa?", niin miten sä nyt siihen vastaat. "Meni hyvin ja oli kivaa joo". Niinpä mä ajattelin, että jos haluatte vielä kysellä jotain niin saatte kysyä, eli teen taas nyt tällaisen KYSYMYSPOSTAUKSEN.

Eli kysymyksiä tulemaan vaan!

Ja joo, mä tiedän että oon vähän ajastani jäljessä, eikä kukaan varmaan enää edes käy mun blogia tarkistamassa, mutta kai se on parempi myöhään kuin ei milloinkaan, hehheh...

2 kommenttia:

  1. mikä oli suurin obstacle (sori ei tuu suomeks mieleen toi sana xd)? Ja tuliko sulle kulttuurishokkia ja millä mielin olit kun lähit italiaa?(jos muistat:D) Ja mikä oli sun vuoden kohokohta?
    Terveisin 14 päivää jäljellä lähtöön Italiaan (apua oon innoissaan mutta peloissani miten kestää 10kk ilman perhettä...)

    VastaaPoista
  2. Miten selvisit koti-ikävästä?

    VastaaPoista