keskiviikko 17. huhtikuuta 2013

Wear your ♥ on your cheek

Kati haastoi mut jo jokunen aika sitten ja sain vihdoin otettua itteeni niskasta kiinni!:D

1. Kiitä antajaa ja linkitä bloggaaja, joka antoi haasteen sinulle.
No kiitos paljon Kati, jonka jo linkitin :p

2. Kirjaa tähän viisi blogia, jotka haastat:
Oon tylsä, enkä haasta ketään :o

3. Toivo, että ihmiset joille jätit palkinnon antavat sen eteenpäin.

...

4. Viisi asiaa, joita tarvitsen päivittäin:
- Huulirasva. Ihan pakollinen. Oon addiktoitunut. Tai siis mun huulet on.
- Facebook. No en mä ehkä tarvitse sitä päivittäin, mutta jos on mahdollisuus käydä, niin käyn.
- Puhelin. Vaikka se nyt on tommonen mummeli, niin aika hyväkiva juttu se on :):)
- Vaatteet. Voitteks uskoo?
- Ruoka. Tää on ehkä vielä uskomattomampi juttu ku noi vaatteet...


5. Viisi kirjaa, joita suosittelen muille:
- Dan Brownin Da Vinci -koodi, Enkelit ja demonit sekä Kadonnut symboli. Ihan parhaita ja oikeestaan yleissivistäviäkin!
- Charlaine Harrisin Sookie Stackhouse -romaanit. Vampyyrejä, ihmissusia, muodonmuuttajia, mutta sillai aikuistuneemmin ;)
- Sofi Oksasen Puhdistus. Vaikuttava, traaginen ja pistää ajattelemaan.
- John Verdonin Numeropeli-trilleri. Jännittävä ja yllättävä ja yksinkertasesti hyvä.
- hihihihiii... J.K. Rowlingin Harry Potterit♥

+ tositositosi moni muu kirja, mutta nää tuli ihan ensimmäisenä mieleen:D


6. Viisi materialistista joululahjatoivetta:
- Kirjojakirjojakirjoja
- Rahaarahaarahaa
- Tatuointi ois kiva!:) paitsi että se ei taida olla kovin materialistinen... ihan sama!:D
- Uus huone (= remontti)
- Uus puhelin (= Samsungin kosketusnäyttö)


7. Viisi paikkaa, jossa haluaisin käydä:
- Tätä ekaa ei kukaan ois voinu ikinä arvata... ITALIA!♥
- Australiaan ois ihan tosi mahtava päästä käymään! Ja sitte käydä vaikka vähän sukeltelemassa...
- Joku kehitysmaa. TV:stä on nähnyt niitä kamalia oloja, missä jotkut asuu, mutta mä haluaisin päästä ihan sinne paikan päälle. Olisi varmasti niiin silmiä avaava kokemus!
- USA. New York, Kalifornia, Florida, Washington...
- Ranska. Eiffel-torni, Louvre, Riemukaari...

+ kaikki muut maailman maat♥ Mä haluan matkustella niin paljon kuin sielu sietää elämäni aikana!


8. Viisi adjektiivia, jotka kuvaavat minua:
- Iloinen. Mun perusluonne on oikeesti tosi ilonen. Musta tuntuu, että mun "huono päivä" on monien "hyvä päivä" :D
- Laiska, mut toisaalta ahkera.
- Sosiaalinen. Mä vaan tykkään olla ihmisten seurassa, mutta suomalaiseen tapaan mä kyllä tykkään välillä vetäytyäkin vähän..
- Tää nyt liittyy iloiseen, mutta nauravainen :D
- Innostun tosi helposti, eli helposti innostuva!



9. Viisi lempiruokaani:
- Roskaruoka:D
- Muta- ja porkkanakakku♥
- Tortilla
- Pasta + joku lisuke
- Kotiruoka

Siis tää oli jotenkin ylitsepääsemättömän vaikee kohta! Kaikki ruoka on hyvää, jos se on hyvää:D Tai siis hyvästäkin ruokalajista saa pahaa, jos se on tehty huonosti.


10. Viisi elämänohjetta, jotka haluaisin jakaa kaikkien kanssa:
- Elä hetkessä!
- Älä stressaa turhia!
- Jos mietit, että tekisitkö vai et, niin tee! Muuten katuu myöhemmin ;)
- Yritä edes!
- Toivo parasta ja varaudu pahimpaan.

Ja siis mähän tosiaan noudatan näitä mun ohjeitani tarkalleen..! Ettekö muka usko! :o




pictures we♥it

Jeejee, tästä tää päivittely nyt sit alkaa... toivottavasti:D Mulla meinaa taas olla vähän kalenteri täynnä. Huomenna mennään Vaasaan, perjantaina lähdetään Lahteen perheen kanssa, koska lauantaina on valtakunnallinen Rotarykoulutus♥ Sunnuntaina mulle järjestetään Kurikan kirkossa varainkeruukonsertti, jossa mä lausun runon, että kaikki sinne! :Dd ja sitte sunnuntai-iltana lähetään kohti Helsinki-Vantaata, maanantaina aamulla seitsemän aikoihin lähtee lento Edinburghiin.

Tällästä siis. Mut kyllä mä pystyn tähän, vaikka kiirettä onkin!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti