tiistai 13. elokuuta 2013

Sicuramente

Ciao! Mä en voi uskoa, että oon ollut täällä viikon. Toisaalta aika on mennyt kauheen nopeesti, mutta toisaalta tuntuu että oisin ollut täällä kauemminkin, kun on koko ajan ollut jotain tekemistä :) Sunnuntaina lähdettiin Santa Marian kylään, josta mun host-äiti on kotoisin. Siellä siivoiltiin paikkoja ja lopuksi syötiin porukalla. Syyskuussa täällä on siis Santa Marian juhla ja sen aikoihin me yövytään suvun kanssa tuolla kylässä. Mulla ei oo kaikki faktat selvillä tän meidän kielimuurin takia, mutta ehkä asiat selviää pikkuhiljaa :D

Lapset esitteli mulle kylää :)

Ettore, kattokaa nyt kuinka söpö!

27 italialaista, minä ja hyvää ruokaa :)

Eilen käytiin host-perheen kanssa Castello Malaspinassa, joka sijaitsee Bosassa, ihanassa rantakaupungissa. Bosa on oikeesti yks kauneimpia kaupunkeja, joissa oon käyny! Ihan siis yleensä ottaen, ei vaan Sardiniassa :D

Rotary is everywhere!


Linna-kierroksen jälkeen kierreltiin pieniä katuja ja ihasteltiin ihania pikkutaloja, joita löytyi ihan joka värissä (vihreä, turkoosi, keltainen...) ♥ sitten suunnattiin pitsalle mun host-isän serkun ja tädin kanssa, omnom :)


Ja tänään käytiin sitten Macomerissa host-äidin kanssa ostoksilla ja ostettiin mulle Italia- ja Sardinia-pinssi + pieni Sardinian lippu!

Mi piace!♥

ps. Toi otsikko "Sicuramente" tarkoittaa "varmasti" ja on mun mielestä niiin söpö sana :D ja mulle tulee siitä aina mieleen Peppi Pitkätossu, koska yks Pepin nimistä on Sikuriina!

pps. Tänään on mun äidin synttärit, MÄ LÄHETÄN TÄÄLTÄ ITALIASTA LÄMPIMÄN JA ISON JA PITKÄN HALAUKSEN SINNE SUOMEEN! Rakastan sua♥

7 kommenttia:

  1. AAAAAWWWS TOI TALO JOSSA TURKOOSI OVI ;______; <3 oon täälä aina vaan sillee awsawsaws sun lisäämille kuville :D

    VastaaPoista
  2. uijjj näyttää sika kivalta mestalta :))

    VastaaPoista
  3. toi sicuramente kuulostaa joltaki taialta harrista! vois ihan hyvin olla siitä joku superloitsu xD
    vähä söpöjä noi talot! :o ja vuffet tietenki kans ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. totta muuten, nyt ku sanot! :D

      ja niimpä! olisit nähny ne ovet, mä en ois varmaan mahtunu joistain sisään ja jotku oli niin matalia että Dobbyki ois joutunu kumartua!

      Poista
  4. Söpöä! :D Niin outo jotenki tietää, että sun host-sisko on täällä ja mä hengasin sen kanssa viime viikon ja opetin sille suomea (!!) nyt mä näen kuvina millasta sen elämä on kotona ja millasissa paikoissa se kävis. Sitten mä tiedän sut ja Jurvan ja ooooh my xD Vaikea selittää, mutta erittäin hassu tunne :DD NAUTI! Millon sulla alkaa koulu?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahaha, voin kuvitella! :D koulu alkaa vasta 16. syyskuuta, että lomaa riittää vielä :b

      Poista