keskiviikko 3. heinäkuuta 2013

Big boned horse


Hei vaan! Aah, ihanaa, oon nyt kotona Jurvassa, viime kerrasta tuntuu olevan ikuisuus (kaksi viikkoa...) ja perjantaina ollaan taas tien päällä kohti Turkua ja Ruisrockia ja Macklemorea & Ryan Lewisia Jonnan kans ♥ en malta odottaa, festareista tulee niin mahtavat!

Mun kesään tähän asti on kuulunut töitä, jäätelöä, Supernaturalia, Walking Deadia, Janikaa ja E-P:tä ja stressiä vaihtojutuista + jotain muuta*... Vakuutus piti olla hoidettuna, mutta sitten tuli jotain ongelmia ja lentoja ei oo vielä varattu, mutta sen pitäis hoitua nyt ihan lähipäivinä.. Lähtö nyt ainakin on 5.8. Pinssejä ei olla tehty, tuliaisia ei kauheesti olla vielä hankittu, mutta ainakin bleiseri on tullut!



Kun kuljeskelin täällä kotona toi jakku päällä, niin taas iski todellisuus. Reilun kuukauden päästä mä oikeesti oon lähdössä Italiaan vuodeksi. Ja Nannen postausta lukiessa mä innostuin ihan hirveesti Nannen ja mun ja Jonnan puolesta :D



Näillä mennään sitten viikonloppuna! ♥


PS. *jotain muuta...

4 kommenttia:

  1. big boned....:DDDD mutta äää lähet samana päivänä ku mä!!!! mäki oon oikeesti superinnoissani meidän kaikkien puolesta ja siitäki, että mackelmore & ryan lewis vuuuhuu!! ((((((((ja vähä ärsyttävä tää, et pitää kirjottaa noi varmennusjutut, ei, mä en oo robotti))))))))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. me ollaan naurettu niiiiin lujaa janikan kans tolle isoluiselle hevoselle xD ja niimpäääääää ja niimpäää ja MITÄ ETKÖ MUKA OO ROBOTTI?!?! mä en muuten ees muistanu, että noi varmennusjuidukkelit on mulla, vois ottaa ne poisss :::)))

      Poista
  2. vou sulla on kyllä ihana vaihtarivuosi varmasti tulossa, italia on niin kaunis ja ihana maa!:) mielenkiinnolla jään seurailemaan!
    losojosmarrones.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. toivotaan näin!:b
      mä muuten tiedän yhden tytön, joka oli chilessä vuoden (en kyllä muista oliko rotarien vai jonkun muun järjestön kautta...) jokunen vuosi sitten, ja hän tykkäs kovasti :)

      Poista