tiistai 23. heinäkuuta 2013

All we got is right now

Oltiin viime torstaina Minnan ja Veronican kanssa Vaasassa lähinnä hengailemassa. Kyllä me vähän kauppoja kierreltiin ja mulle tarttui mukaan sitten aurinkopuuteri (joka osoittautui aika mitättömäksi, mutta maksoipahan vaan 2€) ja eyeliner :) käytiin Hesburgerissa syömässä ja haettiin Arnoldsista donitsit ja lähdettiin kävelemään rantaa kohti.


Hassua, että vaikka mä oon käynyt niin monta kertaa elämässäni Vaasassa, en kertaakaan rannassa! eipä me nytkään muuta tehty kuin istuttu siinä penkeillä ja mutusteltiin auringossa tyytyväisenä donitsejamme. Se ihan perus kinuski original on vain niin taivaallista ♥


Mä en ees tiennyt tästä rautatiestä! :o Mulla on yks kuva, kun meidän vierestä ajaa joku mies polkupyörällä ja se kattoo meidän touhuja vähä huvittuneesti :D


Lähdettiin meidän kuvaussessioiden jälkeen takaisin kotiin...



... laulamaan Singstaria ja illalla katottiin Elämäni seinäruusuna, joka on niin ihana elokuva!♥ oon metsästäny sitä kissojen ja koirien kans, mutta en oo löytäny sitä :( Pitää vissiin tilata se netistä samalla ku tilaa supernaturalien kausia :3

Katoin äsken kalenteria ja voi herranjumala! 2 VIIKKOA. Siis kaksi viikkoa. Ja mulla ei oo vieläkään sitä vakuutusta... ois se vakuutus kuitenkin ihan kiva, kun ilman sitä ei saa lähteä :)

PS. What do you say, should I also write in English?:)

2 kommenttia: