maanantai 29. heinäkuuta 2013

Same Love

Oltiin sovittu Heidin ja Janikan kanssa, että mennään perjantaina Sällille ja mun käsittäkseni Emilian piti tulla myös. Mentiin sinne Heidin kans samalla kyydillä, odoteltiin siinä parkkipaikalla ja Laura ajoi pihaan. Mä iloisena tervehdin ja olin kysymäs että "Mitäs sä täällä teet?", kun mun silmille laitettiin huivi.

Mut kidnapattiin.

Pelottava ajomatka alkoi. Siihen sisältyi pari äkkijarrutusta ja naurua (aika huono kidnappaus siinä mielessä, ettei mua ees heitetty peräkonttiin..). Hetken päästä auto pysähtyi. Huivi otettiin mun silmiltä ja mun edessä oli... Laura!

Sitten mä käänsin selkäni ja mun edessä seisoi mun ihanat ystävät, jotka järjestivät mulle yllätysläksiäiset ♥


Seisottiin hetken siinä pihalla ja mä olin vain yhtä hymyä. Laura antoi mulle "Vaihtarin selviytymispaketin", johon sisältyi mm. suklaata, salmiakkia, nenäliinoja, lukemista sekä sydänkaulakoru (esiintyy monta kertaa tämänkin postauksen kuvissa!). Sitten siirryttiin sisälle ja siellä oli tää ihana Italian lippu -kakku (jota en edes ensin tunnistanu Italian lipuksi XD se oli kyllä aluksi väärinpäin, että siitä se vaan johtui...) ja pitsaa ja brownies-kakkua ja...

Sain mä sitten muitakin lahjoja! Heidi antoi mulle vihon, jonne saan kirjoitella muistoja Italiasta ja kun työläiset Janika ja E-P saapuivat paikalle mä sain niiltä Leijona-pelikortit ja Macklemoren & Ryan Lewisin levyn, joka pääsi käyttöön heti samana iltana ♥


Ilta ja yö vierähti syöden ja juoden ja nauraen. Jos mä voisin ottaa teidät mukaan Italiaan, niin ottaisin ♥







Noi aurinkolasit oli hyödylliset, kun otti salamalla kuvia pimeässä, niin ei ihan silmät sokeutuneet! Niin muuten, toi sydän tossa kaulakorussa alkoi vilkkua, kun sitä painoi. Jos vain olisitte nähneet ja kuulleet minkälaanen disko meillä oli tuolla Kaisan autossa! Tuo kaulakoru + auton valot + bassot = kovat bileet :b


XDD ♥

Tässä koko porukka miinus Laura M., joka lähti aikaisemmin Kurikkaan ja E-P hienosti muokattuna kuvaan, ku se oli kameran takana. OOTTE OIKEESTI IHANIA JA PARHAITA YSTÄVIÄ!♥ Kiitos ihanasta illasta, mulla oli niin hauskaa!

4 kommenttia:

  1. toi vipa kuva on ehkä siistein ikinä!! hyvää matkaa tulee ikävä ;___;♥ T:Tipu

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahahaa xD
      voi kiitos♥ mutta nähdäänpä sitte taas vuoden kuluttua ;)

      Poista