lauantai 20. heinäkuuta 2013

Time flies

Tiistaina oli rakkaan Caron viimeinen päivä Jurvassa, joten keräännyttiin Emilian luo. Mä menin jo päivällä, mutta suurin osa ihmisistä tuli vasta illemmalla. Australialais-vaihtari Kieren tuli myös vähän ennemmin ja pelattiin Pictionarya :D tässä tosiaan mun taidonnäyte...


...ihan selvä moottoripyörä se on! Ja Jonna kaiken lisäksi arvas sen!




Mulla oli mahtava päivä, enkä mä oikein meinannut tajuta, että Caro oikeesti on lähdössä. Kyllä senkin aika sitten tuli, kun mä itse lähdin. Tai yritin lähteä, eihän siitä meinannut tulla mitään :D


Aika todellakin lentää. Ylläoleva kuva on otettu joskus elokuussa, siitä on jo niin kauan ja niin vähän aikaa. Vuosi meni niin nopeasti, mutta paljon ehti tapahtua ja Caro teki siitä mahtavan ♥ kuinka nopeesti sitten mun oma vaihtovuosi sitten meneekään... Ja kuinka nopeesti nää vajaat kolme viikkoa hurahtaa ja sit mun pitäis muka lähteä Italiaan. Ihan hassua ajatella, mä todellakin lähden vaihtoon!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti