keskiviikko 24. heinäkuuta 2013

Vistaprint



250kpl käyntikortteja [✓]


Tämä mun käyntikorttien suunnitteleminen ja tilaaminen jäi vähän liian myöhälle, mutta niiden (luvattu..) toimitusaika on 7 päivää ja vaikka se vähän venähtäisikin, niin kyllä ne ehtii :D Niiden on pakko! mutta joo tosiaan, syy miksi tää jäi vähän tiukille on että mä en oikein syttynyt koko käyntikorttiajatukselle, koska mun mielestä se on aika vanhanaikaista. Tai siis nykyään on facebook ja kaikki! muttaaa, toisaalta mitäs se facebook mitään auttaa jos ei muista ihmisten nimiä..

Onpahan nyt kuitenkin käyntikortteja jonkun verran. Mitä nyt lueskelin, niin jotkut on tilannut 500, toiset 1000kpl... Mutta vähemmän on enemmän, eikö niin..? :b Ehkä mä saan Tylypahkasta kutsun pikakurssille ja opin moninkertaistamaan näiden korttien määrän tarvittaessa?

2 kommenttia:

  1. Mulla oli mukana se 250 ja ja ehkä edelleen joku 200 niitä tuolta laatikosta löytyy :D Ehkä mä en osannu käyttää niitä oikein? Mutta kyllä tuo 250 riittää kun ei ihan jokaselle vastaan tulevalle sellasta anna :DD

    VastaaPoista